Est. burada yazılanlarda incitilecek veya kırılacak bir cümle yok. Ancak Allah'a inanıyor musun? Kur'an 'a inanıyor musun?
Cevabın ELHAMDÜLİLLAH ise; Kur-an 'da "Fani hayatta herşey olup, ölümsüzlük olmayacaktır" yazar...
Kısacası güzel kardeşim; olmayacak diye birşey yok. Bunu ben değil Allah(C.C.) söylüyor. Ben bunları Allah(C.C.) 'a inanarak söylüyorum.
(lütfen cevabımı yanlış anlama

bende senin gibi kırmak incitmek istemem. yanlış anlamak isteyenler olur belki

)
Allaha inanırım. O yüzden imkansıza inanmam. Sonsuz nedir bilmem. (: