Öncelikle aşağıdaki patavatsızın sen kimsinki derken kendinide hiçe saydığını görüyorum ve onu muhattap bile almıyorum.
Muratson kardeş niyetim seni incitmek veya kırmak değil asla yanlış anlama beni;
Bu dünyada herşey olur "ölümsüzlük" olmaz! var diyorsun ; bütün siteler kurulur elbet ölürler. Elbet hacklenirler. Yani senin dediğidne yanlış ne sistemler çöktü ne bankalar hortumlandı, ne Titanicler battı başka örnek vermeme gerek varmı ki..
Est. burada yazılanlarda incitilecek veya kırılacak bir cümle yok. Ancak Allah'a inanıyor musun? Kur'an 'a inanıyor musun?
Cevabın ELHAMDÜLİLLAH ise; Kur-an 'da "Fani hayatta herşey olup, ölümsüzlük olmayacaktır" yazar...
Kısacası güzel kardeşim; olmayacak diye birşey yok. Bunu ben değil Allah(C.C.) söylüyor. Ben bunları Allah(C.C.) 'a inanarak söylüyorum.
(lütfen cevabımı yanlış anlama

bende senin gibi kırmak incitmek istemem. yanlış anlamak isteyenler olur belki

)