Sitem hacklendi
50
●1.127
- 05-09-2010, 12:28:22Mübarek ayda mübarek günde yazık ah almak adam olsa insanlık olsa arkadaşım sitende gezerken farkettim açık var dikkat et yada şunu şunu yap der ego tatmin etmez delikanlı olan ki zaten ezik biri olmasa normal bir Türk sitesiyle ugraşmaya tenezzül bile etmez zararlı yayın olmadıgı sürece.
- 05-09-2010, 12:49:29adam hackleme yapmıyor bir nevi uyari.html dosyası atıp htaccess dosyasından girişi bu uyari dosyasina yönlendiriyor ben sitesindeki hackledigi siteleri kontrol ettim hepsine uyari.html dosyası mevcut. Bence sunucudan kaynaklanan bir açık diye düşünüyorum.
Şikayet edin en iyisi - 05-09-2010, 13:59:23bu resimi görerek https://www.r10.net/1064627498-post6.htmltorosweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu yorumu yapıyorsun. https://www.r10.net/1064627808-post10.html
Şerefli ol Torosweb lafını bilde konuş işi siyasiye dökme
Bizde evet diyeceğiz tayyip yalakasımı oluyoz report ediyorum seni
