Pazar sabahı uyanmışım ne güzel.Neti bir açtım sitem hacklenmiş.index atılmamış.
Açık varsa reklam yapmaya gerek yokki sunucu sahibine mail atarsın olur biter.
Sitem hacklendi
50
●1.127
- 05-09-2010, 09:57:02Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.geçmiş olsun hocam, veri kaybınız varmı...
- 05-09-2010, 10:04:10Veri kaybım yok allaha şükürpublic_html adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zekai adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Resim bu
- 05-09-2010, 10:20:02İmzanızdaki Sitede Hala İndex Duruyor Hocam.Haberiniz Olsun.İyi Günler.
- 05-09-2010, 10:24:55İndex değil başka birşey var.KaleBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle