• 05-09-2010, 00:05:11
    #46
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam bende yakında gidicem baya bir konuştum Bilecik söğüte giden arkadaşlar ile, hepsinin dediği şey iç çamaşırı, kilit, cüzdan, çorap götür yeter oldu. Diğer götüreceğin atıyorum, pijama olur, traş takımı olur, jilet olur bunlara para verip alma vermiyorlarmış. İçeriden almak zorunluymuş, yada kendileri vericek galiba.

    Birde nereye gidiceksen otogarda inme, ben askerim diye sırıtıyormuşuz İnzibatlar alıyormuş, sakal saç karışık git orda ol traşını yada olma nasıl olsa içeride bidaha edecekler diyorlar hayırlısı
  • 05-09-2010, 00:10:54
    #47
    Misafir
    Ous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladım hiçbişe götürmeyim o zaman 1 traş takımı 1 havlu yeterli belki onuda götürmem kantinde kaliteli satılıyorsa :P

    şu para çekme olayı nasıl olacak nakit bitince işbank atm felan çekebilirmyiz askeriyeden?
    yada kartla alışveriş yapabilirmiyiz?
    anlaşma bitmeden önce ing bank(önceki adı ile oyakbank) vardı anlaşma bitti sanırım akbank var birliklerde ayrıca 1 ay için ise her ihtiyacınızı giderin öyle gidin örn : saç traşı dısarda olun neden diye sorarsanız orda harbiden kasapın eline düşüpte kendi kafanızı yardırmayın.
  • 05-09-2010, 00:22:42
    #48
    Kardeşimin acemilik yaptığı yere gidiyorsun.Rahat olduğunu söylüyordu orasının inşl. sende rahat yaparsın.
    Hayırlı teskereler...

    Soruna gelince yanına çok fazla şey alıp kendine eziyet etme artık askeriyelerde hemen hepsi veriliyor veya satılıyor.
    sadece sana çok lazım olan ilk etapta elinin altında olması gereken şeyleri al yeter
  • 05-09-2010, 01:05:51
    #49
    5. piyade tugayı nerdeki acaba ziyaretine geleyim. Eğitimden yırtarsın.

    Soğuklara kalmadan kurtulda gerisi önemli değil.

    İsmini soyismini pm olarak atda ziyaretine gelirim. Ama şafak muhabbeti yaparım baştan söyliyim.
  • 05-09-2010, 01:12:34
    #50
    Üyeliği durduruldu
    heLLWeapOn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı teskereler hocam simdiden, Bende Bilecik söğüte gidicem 13 ünde;

    Boyundan asacağın ipi saglam bir cüzdan al.
    Kilit al sağlam ufak kilitlerden.
    İç çamaşırı al çorap al 2 şer adet.
    Sivil kıyafetinde ile git teslim ol hocam
    Bende bilecik merkez, söğüte gittiğine göre 100% şöförsün Bende yazıcı vs. olamassam ehliyeti kapar gelirim söğüte

    Sercedes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı teskereler. Sağlıklı gidip gelmen dileği ile. Ayıp olmazsa Asker harçlığı vermek istiyorum kabul edersen pm atarmısın.
    Bende askere gidiyorum kanka
  • 05-09-2010, 01:13:37
    #51
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hayırlı olsun hocam. Güle güle gidip, güle güle gelmen dileğiyle.
  • 05-09-2010, 01:15:50
    #52
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı teskereler abi.
  • 05-09-2010, 01:17:16
    #53
    heLLWeapOn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı teskereler hocam simdiden, Bende Bilecik söğüte gidicem 13 ünde;

    Boyundan asacağın ipi saglam bir cüzdan al.
    Kilit al sağlam ufak kilitlerden.
    İç çamaşırı al çorap al 2 şer adet.
    Sivil kıyafetinde ile git teslim ol hocam
    Yakup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende bilecik merkez, söğüte gittiğine göre 100% şöförsün Bende yazıcı vs. olamassam ehliyeti kapar gelirim söğüte

    Bende askere gidiyorum kanka
    Söğüt'teyim ben, Allah kolaylık versin. Nasipse bende Aralık'ta gideceğim bakalım.
  • 05-09-2010, 01:30:01
    #54
    hocam askerden yeni gelmiş biri olarak;

    boyuna asabileceğin bir cüzdan,
    tırnak makası, jilet, köpük
    6-7 çift yazlık çorap ve 2-3 çift kışlık çorap
    5-6 takım iç çamaşırı
    şampuan, havlu (bunları askeriyede verir genelde ama kullanmanı tavsiye etmem)
    arko krem ve pudra
    dolap kilidi çok önemli en kalitelisinden al
    yazlık ve kışlık bir takım sivil elbise (çarşı için)
    sigara içiyorsan 2 paket taşı. biri dolu olsun diğerinde 1-2 daldan fazla olmasın. istedikleri zaman zaten 1-2 dal kaldı dersin. vermezsin. eğer bi vermeye başlarsan dilenci gibidirler sonu gelmez..
    terlik ve eşortman takımı verirler. ister götür ister götürme..
    kolonya bir çok yerde yasak bence götürme.



    aklıma geldikçe güncellerim.. hayırlı teskereler şimdiden