heLLWeapOn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı teskereler hocam simdiden, Bende Bilecik söğüte gidicem 13 ünde;

Boyundan asacağın ipi saglam bir cüzdan al.
Kilit al sağlam ufak kilitlerden.
İç çamaşırı al çorap al 2 şer adet.
Sivil kıyafetinde ile git teslim ol hocam
Yakup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende bilecik merkez, söğüte gittiğine göre 100% şöförsün Bende yazıcı vs. olamassam ehliyeti kapar gelirim söğüte

Bende askere gidiyorum kanka
Söğüt'teyim ben, Allah kolaylık versin. Nasipse bende Aralık'ta gideceğim bakalım.