Hocam bende yakında gidicem baya bir konuştum Bilecik söğüte giden arkadaşlar ile, hepsinin dediği şey iç çamaşırı, kilit, cüzdan, çorap götür yeter oldu. Diğer götüreceğin atıyorum, pijama olur, traş takımı olur, jilet olur bunlara para verip alma vermiyorlarmış. İçeriden almak zorunluymuş, yada kendileri vericek galiba.
Birde nereye gidiceksen otogarda inme, ben askerim diye sırıtıyormuşuz İnzibatlar alıyormuş, sakal saç karışık git orda ol traşını

yada olma nasıl olsa içeride bidaha edecekler diyorlar hayırlısı