heLLWeapOn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı teskereler hocam simdiden, Bende Bilecik söğüte gidicem 13 ünde;

Boyundan asacağın ipi saglam bir cüzdan al.
Kilit al sağlam ufak kilitlerden.
İç çamaşırı al çorap al 2 şer adet.
Sivil kıyafetinde ile git teslim ol hocam
Bende bilecik merkez, söğüte gittiğine göre 100% şöförsün Bende yazıcı vs. olamassam ehliyeti kapar gelirim söğüte

Sercedes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı teskereler. Sağlıklı gidip gelmen dileği ile. Ayıp olmazsa Asker harçlığı vermek istiyorum kabul edersen pm atarmısın.
Bende askere gidiyorum kanka