Anket tasarım nasıl?
Toplam Katılımcı Sayısı: 7
tasarım nasıl?
güzel, satılır
%28,57 (2 Oy)
biÅŸeye yaramaz
%71,43 (5 Oy)
  • 26-08-2010, 01:22:48
    #1
    Üyeliği durduruldu



    türkçe karakteri dert etmeyin.. (görmemezlikden gelin)

    ...
    bu scripti yazdım özellikleri nette yok.. ancak tasarımdan sanırım kaybediyor ne düşünüyorsunuz tasarım hakkında yorum yaparsanız beni mutlu edersiniz...
    şimdiden teşekkürler

    özellikler ;
    Alıntı
    1. playlist yaratma,düzenleme,silme
    2. 1 tuÅŸa basarak istediÄŸiniz playlisti dinleme
    3. üyelik
    4. bir tuşla istediğiniz sanatçının tüm şarkılarını dinleme
    5. playlistler sadece (ne olursa olsun) playlistem.php gibi sihirli dosyadan okunmaktadır
    6. sayfa yenilemeden js ile istediğiniz şarkıyı anında dinleme
    7. yorum yapabilme
    8. paylaÅŸma
    9. istenirse video klip açma
    10. gibi... ve diÄŸer mp3 sitelerinin sahib oldugu ozellikler
    11. ruh hali sistemi!! nette hiç bir sitede yok....(idda ediyorum)
    12. admin panelden ör: sıkıntılı diye bir ruh hali ekler.. üstelik birde 16x16 lık icon
    13. üye ruh halini seçer ve kafasına göre şarkılar playlistte otamatikman çalmaya başlar...
  • 26-08-2010, 01:36:58
    #2
    Çok daha şık bir tasarım gerekir. Script özelliklerini de tek tek listelersen resimlerde neler olduğunu incelemek uzun sürebilir
  • 26-08-2010, 01:37:31
    #3
    Yazı tipi kötü, etiketler hoş durmamış onun yerine en çok dinlenenler gibi bir şey konulabilir.
    Renkler itici sanki 1900 lerden kalmış bir site gibi duruyor, biraz daha sadeleştirilirse güzzel olur. birde reklam alanı koymayı unutmuşsunuz
  • 26-08-2010, 01:43:23
    #4
    Üyeliği durduruldu
    yorumlar için teşekkürler..
    özellikleride şimdi ekliyorum
  • 26-08-2010, 01:48:02
    #5
    tasarım biraz basit kalmış
  • 26-08-2010, 01:52:20
    #6
    bişeye yaramaz şıkkı çok ağır olmuş o yüzden işaretlemiyorum ama tasarım biraz basit kalmış .
  • 26-08-2010, 01:53:10
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Usta tasarım çok karışık hoş bir görüntüsü yok , renklerde bi çalışmaya da gitmelisin.

    kolaygelsin
  • 26-08-2010, 01:57:15
    #8
    Üyeliği durduruldu
    teşekkürler ağırlık bişisi yok kardeşim gerçekler.. zaten tasarımdan kaybediyorum hep
  • 26-08-2010, 02:01:37
    #9
    Üyeliği durduruldu
    fizy.com tarzı bir script satılabilirmi ?