mp3 scripti yazdım tasarım hakkında yorum? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
mp3 scripti yazdım tasarım hakkında yorum?
10
●
679
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
mp3 scripti yazdım tasarım hakkında yorum?
1
2
Anket
tasarım nasıl?
Toplam Katılımcı Sayısı:
7
tasarım nasıl?
güzel, satılır
%28,57 (2 Oy)
bişeye yaramaz
%71,43 (5 Oy)
26-08-2010, 03:01:21
#10
tekil
uygulamalar güzel birazda tasarıma ağırlık verirsen neden satılmasın.
26-08-2010, 03:06:29
#11
SahiNET
Üyeliği durduruldu
SaidALBAYRAK adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
fizy.com tarzı bir script satılabilirmi ?
Evet, 50 lira civarı birşey eder (Youtube API li bir sistem),
Fakat bu tasarımla alıcı bulamazsınız,
Eğer tasarımda kötü olduğunuzu düşünüyorsanız, 100-200 TL vererek bir tasarımcı ile anlaşınız derim ben.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler