Konu
mp3 scripti yazdım tasarım hakkında yorum?
26-08-2010, 01:53:10
#7
medasoft
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Usta tasarım çok karışık hoş bir görüntüsü yok , renklerde bi çalışmaya da gitmelisin.
kolaygelsin