Konu
mp3 scripti yazdım tasarım hakkında yorum?
26-08-2010, 01:52:20
#6
KingMania
bişeye yaramaz şıkkı çok ağır olmuş o yüzden işaretlemiyorum ama tasarım biraz basit kalmış .