Hotmail mail gitmiyor yada junk mail
28
●10.013
- 17-01-2008, 15:50:48radmin ben bu dediklerinin hepsini yaptım senderid de kaydoldum bir hafta oldu ama hala ne spama nede inbox mail gitmiyor.Hotmail dişinda büyün mail servislerinde inbox düşüyor ama hotmail ne inbox neden spama gidiyor.Sanırım serverdan olan bir olay önceki serverimda hiç olmasa spam klasorunu düşüyordu.Sorun nedir acaba sizce arkadaşlar serverda nasıl bir ayar yapmam lazım ?
- 17-01-2008, 17:09:48Aynen. SenderID'yi de yaptık, o da bir çözüm olmadı malesef.WebLOADER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-01-2008, 18:33:16Eger ki herkezin host aldığı yerden host alıyorsanız örnegin godaddy.com dan host almışsanız onbinlerce müşterisi var. Ve %99,99 dangalak müşterinin biri spam göndermiştir. Hotmail o hostaki ip blogunu kara listeye aldıysa ağzınızla kuş tutsanız gitmiyor malesef. yapacak bişey yok.
- 18-01-2008, 01:03:36Üyeliği durduruldusadece 1 i ni nasıl yapacağımı bilmiyorum.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1- Maili gönderen alan adına ait MX kaydı var mı ?
bunu nasıl ayarlarım.
normalde hotmailin live domain özelliğini kullanıyorum ona ait bir mx kaydı var ama dnsstuff da warn sarı hata veriyor.
r10unkinde hata vermiyor
Alıntı - 18-01-2008, 10:56:32Yukarıda yazdığınız herşey tamam fakat mail hala gitmiyorsa, servera yönlenmiş her domain için yapmak gerekir mi? Yoksa sadece hostname için yapmak yeterl midir? hostname.abcd.com için abcd.com a senderid almak gibi.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-01-2008, 11:47:16Sunucuları tanımlayan sonuçta IP adresleridir. Farklı bir IP bloğundan IP atamama ve eski IP'leri tamamen devreden çıkarmama rağmen halen daha o sunucudan mail gönderemiyorum. Daha doğrusu gönderdiğim mailler Hotmail'e gitmiyor. Sanırım Hotmail, blok halinde yasaklıyor IP'leri?
- 18-01-2008, 15:33:26Üyeliği durdurulduMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülebirde radminin dediği mail adresine nasıl bir mail yollayacağız?vezir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://support.msn.com/eform.aspx?p...rid&ct=eformts kullanarak 2 defa ticket açtım cevapda geldi 24 saat içinde hallolacak falan dedi ama hala yok
