Sunucuları tanımlayan sonuçta IP adresleridir. Farklı bir IP bloğundan IP atamama ve eski IP'leri tamamen devreden çıkarmama rağmen halen daha o sunucudan mail gönderemiyorum. Daha doğrusu gönderdiğim mailler Hotmail'e gitmiyor. Sanırım Hotmail, blok halinde yasaklıyor IP'leri?