radmin ben bu dediklerinin hepsini yaptım senderid de kaydoldum bir hafta oldu ama hala ne spama nede inbox mail gitmiyor.Hotmail dişinda büyün mail servislerinde inbox düşüyor ama hotmail ne inbox neden spama gidiyor.Sanırım serverdan olan bir olay önceki serverimda hiç olmasa spam klasorunu düşüyordu.Sorun nedir acaba sizce arkadaşlar serverda nasıl bir ayar yapmam lazım ?
Aynen. SenderID'yi de yaptık, o da bir çözüm olmadı malesef.