Hotmail mail gitmiyor yada junk mail - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Hotmail mail gitmiyor yada junk mail
28
●
10.013
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Hotmail mail gitmiyor yada junk mail
1
2
3
4
16-10-2009, 15:22:13
#28
vezir
Üyeliği durduruldu
radmin dediğin gibi domainimle 4 gün önce başvurdum, dediğin gibi cevapda geldi.
ama hala mailler 4 gün önceki gibi junk maile düşüyor hotmalde.
sorun ne olabilir.
?
12-11-2010, 22:54:59
#29
Mbozdoganoglu
radmin
Peki windows 2008 R2 server da bu kayıtları nasıl yapabilirim?
Kullandığım panel Entrenix
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler