• 16-10-2009, 15:22:13
    #28
    Üyeliği durduruldu
    radmin dediğin gibi domainimle 4 gün önce başvurdum, dediğin gibi cevapda geldi.

    ama hala mailler 4 gün önceki gibi junk maile düşüyor hotmalde. sorun ne olabilir. ?
  • 12-11-2010, 22:54:59
    #29
    radmin

    Peki windows 2008 R2 server da bu kayıtları nasıl yapabilirim?

    Kullandığım panel Entrenix