Konu
Hotmail mail gitmiyor yada junk mail
12-11-2010, 22:54:59
#29
Mbozdoganoglu
radmin
Peki windows 2008 R2 server da bu kayıtları nasıl yapabilirim?
Kullandığım panel Entrenix