Kopyalama Yasağı
55
●779
- 06-08-2010, 20:23:51Üyeliği durdurulduBu nedenle sana tavsiyem;SanTieG0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
makaleni not defterinde yaz,
ekran görüntüsünü al,
resmin üstüne de silik olarak nickini yada mail adresini ekle
- 06-08-2010, 20:38:45Gerçekten yaratıcıymışBrave09 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Böylede pek güzel bir görüntü olmaz , blog blogluğundan çıkar diye düşünüyorum. Blog felsefesine ters ama gerçekten başarılı olabilecek bir çalışma olur bu. Peki google bu olaya nasıl bakıyor , sonuçta yazının uzunluğununda etkilediği hakkında konuşan arkadaşlar var. Sadece bir ScreenShot ile yukarılara çıkmak mümkün olacak mı ? - 06-08-2010, 21:53:30Eposta Aktivasyonu GerekmekteSanırsam, resim sitesi sanar seniSanTieG0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-08-2010, 23:14:40Üyeliği durdurulduSatış amacıyla olup makale alacaklara göstermek amacıyla söyledim, blog için demedim. İlk mesaja bakarsan satmak içinSanTieG0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

- 06-08-2010, 23:38:51İyi de hocam gösterdiğiniz sitede de yazı seçme engelli ordaki kodu nasıl alcağımsrdr53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Galiba en makulu bu ?.Brave09 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-08-2010, 01:37:45Üyeliği durduruldu<body onSelectStart="return false"; onContextMenu="return false;" />fyzllh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


