• 06-08-2010, 20:20:58
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kaynağı görüntüle kısmından her türlü alınabiliyor diye biliyorum.
  • 06-08-2010, 20:23:51
    #11
    Üyeliği durduruldu
    SanTieG0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaynağı görüntüle kısmından her türlü alınabiliyor diye biliyorum.
    Bu nedenle sana tavsiyem;

    makaleni not defterinde yaz,
    ekran görüntüsünü al,
    resmin üstüne de silik olarak nickini yada mail adresini ekle
  • 06-08-2010, 20:38:45
    #12
    Brave09 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu nedenle sana tavsiyem;

    makaleni not defterinde yaz,
    ekran görüntüsünü al,
    resmin üstüne de silik olarak nickini yada mail adresini ekle
    Gerçekten yaratıcıymış

    Böylede pek güzel bir görüntü olmaz , blog blogluğundan çıkar diye düşünüyorum. Blog felsefesine ters ama gerçekten başarılı olabilecek bir çalışma olur bu. Peki google bu olaya nasıl bakıyor , sonuçta yazının uzunluğununda etkilediği hakkında konuşan arkadaşlar var. Sadece bir ScreenShot ile yukarılara çıkmak mümkün olacak mı ?
  • 06-08-2010, 21:53:30
    #13
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    SanTieG0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekten yaratıcıymış

    Böylede pek güzel bir görüntü olmaz , blog blogluğundan çıkar diye düşünüyorum. Blog felsefesine ters ama gerçekten başarılı olabilecek bir çalışma olur bu. Peki google bu olaya nasıl bakıyor , sonuçta yazının uzunluğununda etkilediği hakkında konuşan arkadaşlar var. Sadece bir ScreenShot ile yukarılara çıkmak mümkün olacak mı ?
    Sanırsam, resim sitesi sanar seni
  • 06-08-2010, 23:14:40
    #14
    Üyeliği durduruldu
    SanTieG0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekten yaratıcıymış

    Böylede pek güzel bir görüntü olmaz , blog blogluğundan çıkar diye düşünüyorum. Blog felsefesine ters ama gerçekten başarılı olabilecek bir çalışma olur bu. Peki google bu olaya nasıl bakıyor , sonuçta yazının uzunluğununda etkilediği hakkında konuşan arkadaşlar var. Sadece bir ScreenShot ile yukarılara çıkmak mümkün olacak mı ?
    Satış amacıyla olup makale alacaklara göstermek amacıyla söyledim, blog için demedim. İlk mesaja bakarsan satmak için
  • 06-08-2010, 23:33:24
    #15
    sana en güzel tavsiyem resim çek yazıyı sora resim olarak ekle
  • 06-08-2010, 23:38:51
    #16
    srdr53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi de hocam gösterdiğiniz sitede de yazı seçme engelli ordaki kodu nasıl alcağım

    Brave09 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu nedenle sana tavsiyem;

    makaleni not defterinde yaz,
    ekran görüntüsünü al,
    resmin üstüne de silik olarak nickini yada mail adresini ekle
    Galiba en makulu bu ?.
  • 07-08-2010, 00:28:35
    #17
    seohocasi.com iyi bir teknik kullanıyor script ve css ile yasaklama yapılmış sonuçta uzmanlar bu yöntemide aşar ama daha fazla uğraşılır

    tek sorun yorum yaparken geri dönüş silme sorun yaratıyor yorum yazmak bazen işkence oluyor
  • 07-08-2010, 01:37:45
    #18
    Üyeliği durduruldu
    fyzllh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi de hocam gösterdiğiniz sitede de yazı seçme engelli ordaki kodu nasıl alcağım



    Galiba en makulu bu ?.
    <body onSelectStart="return false"; onContextMenu="return false;" />