Gerçekten yaratıcıymış
Böylede pek güzel bir görüntü olmaz , blog blogluğundan çıkar diye düşünüyorum. Blog felsefesine ters ama gerçekten başarılı olabilecek bir çalışma olur bu. Peki google bu olaya nasıl bakıyor , sonuçta yazının uzunluğununda etkilediği hakkında konuşan arkadaşlar var. Sadece bir ScreenShot ile yukarılara çıkmak mümkün olacak mı ?
Satış amacıyla olup makale alacaklara göstermek amacıyla söyledim, blog için demedim. İlk mesaja bakarsan satmak için
