Brave09 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu nedenle sana tavsiyem;

makaleni not defterinde yaz,
ekran görüntüsünü al,
resmin üstüne de silik olarak nickini yada mail adresini ekle
Gerçekten yaratıcıymış

Böylede pek güzel bir görüntü olmaz , blog blogluğundan çıkar diye düşünüyorum. Blog felsefesine ters ama gerçekten başarılı olabilecek bir çalışma olur bu. Peki google bu olaya nasıl bakıyor , sonuçta yazının uzunluğununda etkilediği hakkında konuşan arkadaşlar var. Sadece bir ScreenShot ile yukarılara çıkmak mümkün olacak mı ?