xxx786 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kopyalama Yasağı
55
●779
- 07-08-2010, 03:06:24yok hocam ilk başta ben de öyle sandım.. meğer adam kodu entr enter enter en sona indirmişsrdr53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
akilane
(sağ tuş yasak zaten sayfayı farklı kaydetince içeriğe baktım şifrelenmiş sandım sonradan anladım kodu en aşağı indirdiğini
)
- 07-08-2010, 03:14:31güzel yöntem bulmuşxxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kaynağı şifreleyen bir site görmüştüm sanki. olması lazım öyle bir şey
- 07-08-2010, 10:54:33Valla ben baktım bulmadım.Sadece gezginlerin kaynak kodu şifreleme var onu da yaptıktan sonra blogger okuyamıyor kodlarıebroker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Galiba dediğim gibi resim formatına dönüştürüp üzerine de filigran ekleyip yayınlıyacağım sitede
- 07-08-2010, 17:06:40Ziyaretçi yazıyı okuyamazsa ne işe yarar ?fyzllh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Google yazıyı okuyamazsa ne işe yarar ? - 07-08-2010, 17:15:28Zaten sistem arama motorlarına kapalı.Teşhir odası gibi birşeyByMaDaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Filigranı da şeffaf olarak ekliyeceğim zaten.
- 07-08-2010, 17:53:49Eline ne geçecek ki?fyzllh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yazı her şekilde çalınır sen merak etme belli bir süreden sonra yazılarının çalınmasına alışıyorsun
Benimde yazılarımın çalındığını görünce çok sinirlenmiştim yapabielcek birşeyim olmayınca artık alıştım ne yapalım - 07-08-2010, 18:10:06Öyle yapacağım zaten.trebuchet55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

