• 07-08-2010, 03:01:57
    #37
    Üyeliği durduruldu
    xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    şu sitenin kaynak koduna bakınçok komik ya
    http://www.webinaminute.com/catalog/wiam2133/
    kaynak kodu şifreli sanırım.
  • 07-08-2010, 03:06:24
    #38
    srdr53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kaynak kodu şifreli sanırım.
    yok hocam ilk başta ben de öyle sandım.. meğer adam kodu entr enter enter en sona indirmiş akilane

    (sağ tuş yasak zaten sayfayı farklı kaydetince içeriğe baktım şifrelenmiş sandım sonradan anladım kodu en aşağı indirdiğini )
  • 07-08-2010, 03:14:31
    #39
    xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok hocam ilk başta ben de öyle sandım.. meğer adam kodu entr enter enter en sona indirmiş akilane

    (sağ tuş yasak zaten sayfayı farklı kaydetince içeriğe baktım şifrelenmiş sandım sonradan anladım kodu en aşağı indirdiğini )
    güzel yöntem bulmuş kaynağı şifreleyen bir site görmüştüm sanki. olması lazım öyle bir şey
  • 07-08-2010, 10:54:33
    #40
    ebroker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güzel yöntem bulmuş kaynağı şifreleyen bir site görmüştüm sanki. olması lazım öyle bir şey
    Valla ben baktım bulmadım.Sadece gezginlerin kaynak kodu şifreleme var onu da yaptıktan sonra blogger okuyamıyor kodları Galiba dediğim gibi resim formatına dönüştürüp üzerine de filigran ekleyip yayınlıyacağım sitede
  • 07-08-2010, 17:06:40
    #41
    fyzllh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hocam bu iş böyle olmaz En iyisi resim haline getireyim makaleleri sonra da üzerine saydam bir filigran ekleyip sitede yayınlayayım
    Ziyaretçi yazıyı okuyamazsa ne işe yarar ?

    Google yazıyı okuyamazsa ne işe yarar ?
  • 07-08-2010, 17:15:28
    #42
    ByMaDaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ziyaretçi yazıyı okuyamazsa ne işe yarar ?

    Google yazıyı okuyamazsa ne işe yarar ?
    Zaten sistem arama motorlarına kapalı.Teşhir odası gibi birşey Filigranı da şeffaf olarak ekliyeceğim zaten.
  • 07-08-2010, 17:53:49
    #43
    fyzllh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zaten sistem arama motorlarına kapalı.Teşhir odası gibi birşey Filigranı da şeffaf olarak ekliyeceğim zaten.
    Eline ne geçecek ki?

    Yazı her şekilde çalınır sen merak etme belli bir süreden sonra yazılarının çalınmasına alışıyorsun

    Benimde yazılarımın çalındığını görünce çok sinirlenmiştim yapabielcek birşeyim olmayınca artık alıştım ne yapalım
  • 07-08-2010, 17:57:57
    #44
    Üyeliği durduruldu
    Resim olarak yapabilirsiniz
  • 07-08-2010, 18:10:06
    #45
    trebuchet55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Resim olarak yapabilirsiniz
    Öyle yapacağım zaten.