• 13-04-2006, 20:20:58
    #1
    selamlar,
    mambo ve joomla yi bugun ilk kez bilgisayara kurup denedim, genel olarak ayni goruluyor, aralarinda ne gibi fark var, kullanan arkadaslardan bilgi rica ediyorum

    iyi calismalar
  • 13-04-2006, 20:23:54
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Mambo'nun eski beyin takımı Mambo'dan ayrılarak Joomla adı altında geliştirmeye devam ettiler. Aralarındaki fark bu. Şimdilik oldukça yakınlar ama zamanla daha da ayrılırlar birbirlerinden. Joomla bu sıralar daha popüler.
  • 13-04-2006, 20:26:40
    #3
    Üyeliği durduruldu
    görünüm olarak da joomla daha hoş bence.
  • 13-04-2006, 20:26:42
    #4
    Üyeliği durduruldu
    ya joomla ve mambo da çok iyi deil gerçi
  • 13-04-2006, 20:28:10
    #5
    Genel olarak bir fark yok su anda

    Joomla 1.0.8 son versiyonu

    Söylentilere göre Joomla 1.1 ile beraber daha özgün bir yapıya bürünecek.
  • 13-04-2006, 20:55:10
    #6
    makale, güncel yorum tarzi bir site için dusunmustum, ikisi de uygun geldi, fikirlerinizi almak istedim. tesekkur ederim.

    iki sorum daha var.
    1. ikisine alternatif olacak baska bir sistem onerebilir misiniz
    2. google in bu tur hazir portallere daha negatif baktigini duymustum. bu konuda yorumu olan var mi?
  • 13-04-2006, 20:58:02
    #7
    draligus adlı üyeden alıntı:
    makale, güncel yorum tarzi bir site için dusunmustum, ikisi de uygun geldi, fikirlerinizi almak istedim. tesekkur ederim.

    iki sorum daha var.
    1. ikisine alternatif olacak baska bir sistem onerebilir misiniz
    2. google in bu tur hazir portallere daha negatif baktigini duymustum. bu konuda yorumu olan var mi?
    1. Hiçbirisi alternatif değil benim gözümde. Hele nuke kesinlikle değil.
    2. Joomla'da SEF yaparsan google cok güzel indexliyor.
  • 13-04-2006, 21:46:00
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Joomla nın ücretrsiz ve ücretli SEF eklentileri var admin menüsünden modüle olarak yükleyerek kullanabilirsin gayet hoş olur. Biraz hantal bir portal onun dışında birde üstüne template çaktınmı misss
  • 14-04-2006, 12:59:23
    #9
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşların dediği gibi joomlayı mambodan ayrılan önemli adamlar çıkardı ve bence mamboyu geçtiler. bundan sonra da joomla için eklentileri daha kolay bulabilirsin. kurmayı düşünürsen joomla tavsiye ederim.