Katılıyorum ancak Xoops php bılgısı olanlar ıcın gelıstırmeye acık
Kendı temanızı kolaylıkla yazabılır modullerden cıkarak kendı modullerınızı yazabılır kendi sayfalarınızı olusturabılırsınız
module rewite ıle kolaycak tum sayfalarınızı html yapabılırsınız.
Dos atak engelleyıcı gıbı bır yıgın guvenlık Moduda bulunmakta.Sadece seo için bı modul vardı ancak bulamadım suan yayınlayamıyorum bu yuzden araştırma yapmak lazım.
Ancak zaten xoopsun temelınde bı kac degısıklıkle googlenın sayfalarınızı ındexlemesını rahatlıkla saglayabılırsınız.
Ben xoops kullanıyorum memnunum.Yakında xoops tabanlı bır kac sıtem tamamlandıgında tanıtımını yaparım.
Ayrıca Şuan xoops tabanlı mod rewite'yi tamamıyle turkceye ve xoops adına yaklasık 40 modüle uygun hale getırıyorum.
Yanı sız htacces ve htmldonusturucu.php yi sadece anadızıne attıgınızda sıstemınızdekı tum moduller ıcerıklerıyle bırlıkte HTML olcuak.kısa süre sonra tabi.
bekleyin.
mambo mu joomla mı ?
20
●2.633
- 16-04-2006, 22:27:41Üyeliği durdurulduseninle (sanırım sendin) xoopsum da yazıştıgımız modrwite modulu eski surumlerde calısıyordu neyseki yeni surumler için bir tane buldum ama eskisi gibi işlevsel değil.
Seo modulu (paket olarak) adını hatırlayabilirsen pm atarsan sevinirim.
rewrite modulunude merak ettim dogurusu