• 14-04-2006, 17:41:17
    #10
    abi ne mamboo ne joomla ikisini de hayatımda hiç görmedim..
    el yordamı, göz kararı...
  • 14-04-2006, 19:01:07
    #11
    aciklamalar icin tesekkur ederim.
    iyi calismalar
  • 16-04-2006, 18:45:41
    #12
    deli_dana adlı üyeden alıntı:
    abi ne mamboo ne joomla ikisini de hayatımda hiç görmedim..
    el yordamı, göz kararı...
    Bence denemelisiniz diyorum bu forumlarda hep okuyoruz pr dır yok optimizedir yok seo dur bütün bu konuları tek kalemde halletmiş bir sistemi kurup denemeniz gerek derim. Optimize ve arama motoru dostu linkler oluşturabilmek ve esnek yapısıyla tavsiye ederim. Varolan 4 sitemin 2 sini 3-4 ay önce kurdum pagerankleri 4 geldi içerik bile yoktu diyebilirim. Denemeden bilemezsiniz gerçek anlamda faydasını da göreceğinize inanıyorum. Bu konuda bilgi istersenizde verebilirm
  • 16-04-2006, 19:26:54
    #13
    Misafir
    Cafo adlı üyeden alıntı:
    1. Hiçbirisi alternatif değil benim gözümde. Hele nuke kesinlikle değil.
    2. Joomla'da SEF yaparsan google cok güzel indexliyor.

    Xoops V2 + Remote write + Seo modules v1
  • 16-04-2006, 21:55:23
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Wordpress kullanarak cok daha kullanıslı bir site hazırlayabilirsiniz.
    optimizesi falan zaten scriptin içinde hazır ; ayrıca cok geniş bir plugin ve skin destegi var.
    Joomlada mamboda cok yavas sistemler.İlk baslarda mamboyu kullandım fakat wordpress kullanmaya baslayınca gercekten nekadar basit oldugunu daha iyi anlıyorsunuz.
  • 16-04-2006, 22:05:55
    #15
    Üyeliği durduruldu
    HoBaa adlı üyeden alıntı:
    Xoops V2 + Remote write + Seo modules v1
    seo modullerini yazarmısın @hobaa
  • 16-04-2006, 22:06:13
    #16
    Misafir
    HoBaa adlı üyeden alıntı:
    Xoops V2 + Remote write + Seo modules v1
    Hobaa ya katılıyorum, joomla ödül aldıktan sonra hem joomla hem de mambo yu kurup denedim, tercihim yine xoops dan yana oldu

    http://xoops-tips.com/
  • 16-04-2006, 22:10:48
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Senbul adlı üyeden alıntı:
    Wordpress kullanarak cok daha kullanıslı bir site hazırlayabilirsiniz.
    optimizesi falan zaten scriptin içinde hazır ; ayrıca cok geniş bir plugin ve skin destegi var.
    Joomlada mamboda cok yavas sistemler.İlk baslarda mamboyu kullandım fakat wordpress kullanmaya baslayınca gercekten nekadar basit oldugunu daha iyi anlıyorsunuz.
    wordpresste kullanıyorum gerçekten güzel bir sistem


    /////////KONU DIŞI/////////

    yanlız yeni kullanmaya basladıgımdan dolayı bir şey sormak istiyorum.
    Yazılan dökümanları sayfa olarakmı yazmak iyi yoksa mesaj olarakmı .
    Kategori oluşturup mesajları onun içine yazıyorum fakat kategorideki tüm mesajların listesi vs. şeyler yok, ama sayfaların tek tek listesi çıkıyor bu mesajların başlıklarına göre sıralanmış şeklini göstren bir plugin varmı? Kullanıcı kategorinin içine girdiğinde son gönderilenleri görüyor. ileriki sayfaları görmek için ise next tusunu kullanmak zorunda.
    Bunu kategori kısmında liste halinde gösteren bir plugin varmı?
    Yoksa bu mesajları sayfa oluşturdan mı yazmalıyım..
    Hazır senibulmuşken sorayım

    /////////KONU DIŞI/////////
  • 16-04-2006, 22:14:09
    #18
    Üyeliği durduruldu
    iyiwebtr adlı üyeden alıntı:
    Hobaa ya katılıyorum, joomla ödül aldıktan sonra hem joomla hem de mambo yu kurup denedim, tercihim yine xoops dan yana oldu

    http://xoops-tips.com/
    xoopsun Türkiye geliştiricileri resmen yatıyor sorunlara çare bulunmuyor üretkenlik sıfırın altında tek yaptıkları şey yabancı dildeki modullerin içeriğini değiştirip (işlevini değil) sunmak . Buda türkiyedeki xoops kullanıcılarına bir katkı sağlamıyor. Halbuki mambo ve joomla da ise hatta nuke de aradıgın bir çok modulu rahatlıkla bulabiliyorsun .
    Özellikle mambonun geliştirilmesini hayranım.. Ama tercihim tabiki xoops