iyiwebtr adlı üyeden alıntı:
Hobaa ya katılıyorum, joomla ödül aldıktan sonra hem joomla hem de mambo yu kurup denedim, tercihim yine xoops dan yana oldu

http://xoops-tips.com/
xoopsun Türkiye geliştiricileri resmen yatıyor sorunlara çare bulunmuyor üretkenlik sıfırın altında tek yaptıkları şey yabancı dildeki modullerin içeriğini değiştirip (işlevini değil) sunmak . Buda türkiyedeki xoops kullanıcılarına bir katkı sağlamıyor. Halbuki mambo ve joomla da ise hatta nuke de aradıgın bir çok modulu rahatlıkla bulabiliyorsun .
Özellikle mambonun geliştirilmesini hayranım.. Ama tercihim tabiki xoops