Konu
mambo mu joomla mı ?
14-04-2006, 12:59:23
#9
chemeng
Üyeliği durduruldu
arkadaşların dediği gibi joomlayı mambodan ayrılan önemli adamlar çıkardı ve bence mamboyu geçtiler. bundan sonra da joomla için eklentileri daha kolay bulabilirsin. kurmayı düşünürsen joomla tavsiye ederim.