arkadaşların dediği gibi joomlayı mambodan ayrılan önemli adamlar çıkardı ve bence mamboyu geçtiler. bundan sonra da joomla için eklentileri daha kolay bulabilirsin. kurmayı düşünürsen joomla tavsiye ederim.