Konu
mambo mu joomla mı ?
13-04-2006, 20:20:58
#1
draligus
selamlar,
mambo ve joomla yi bugun ilk kez bilgisayara kurup denedim, genel olarak ayni goruluyor, aralarinda ne gibi fark var, kullanan arkadaslardan bilgi rica ediyorum
iyi calismalar