selamlar,
mambo ve joomla yi bugun ilk kez bilgisayara kurup denedim, genel olarak ayni goruluyor, aralarinda ne gibi fark var, kullanan arkadaslardan bilgi rica ediyorum
iyi calismalar
mambo mu joomla mı ?
20
●2.633
- 13-04-2006, 20:55:10makale, güncel yorum tarzi bir site için dusunmustum, ikisi de uygun geldi, fikirlerinizi almak istedim. tesekkur ederim.
iki sorum daha var.
1. ikisine alternatif olacak baska bir sistem onerebilir misiniz
2. google in bu tur hazir portallere daha negatif baktigini duymustum. bu konuda yorumu olan var mi? - 13-04-2006, 21:46:00Üyeliği durdurulduJoomla nın ücretrsiz ve ücretli SEF eklentileri var admin menüsünden modüle olarak yükleyerek kullanabilirsin gayet hoş olur. Biraz hantal bir portal onun dışında birde üstüne template çaktınmı misss