• 25-06-2010, 13:28:31
    #10
    exlampe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    resim çıkmıyor düzeltirmisiniz

    edit : resmi gördüm gerçekten saçma bir olay madem embed kodu veriyorsun yayınlamasına izin verceksin
    valla arkadaşım 10 aydır dantel işler gibi ördüm o siteyi tek bir yanlış yapmışım timsah'tan embed kod almak. ancak bu konuyu tüm webmasterların duyması için elimden geleni yapacağım. Kimse kullanmayınca bakalım sitelerine giren kişi ile ne kadar hit alabilecekler. Büyük firmalar bizleri istedikleri gibi ezeceklerini sanıyorlarsa yanılıyorlar. sikayetvar.com'a bu konuyla ilgilide bir şikayet koydum. Timsah yetkililerinede mail attım 7-24 cevap vermeleriyle övündükleri (telefonla arayınca otomatik öyle söylüyorlar) iletişim bölümlerinden 12 saattir ses çıkmadı bakalım ne olacak.

    bu konuyu php ile çözebilecek arkadaşlar varsada ücretli çözüm yaptırabilirim
  • 25-06-2010, 18:27:58
    #11
    Aynısı başıma geldi 2 ay önce 1-2 php kod ile sorunu aştım. Herhangi bir sorun yaşamadım hala.
  • 25-06-2010, 19:08:12
    #12
    loperselim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben olası bir nedenini söyledim hocam, olabilir mi olabilir yani. Ha bundan mıdır, kesin bundandır diyemiyoruz tabiki ama olma ihtimali de var tabi. Bunu belirttim sadece (:
    bende şunu diyorum hacı aynı şekilde eklediğim diğer 1k hiti olan siteleri niye kapamadılar? bence kendilerine yük olanları bu şekilde temizliyorlar. Ben bu sorunu php ile bir türlü çözeceğim ama yeni başlayan arkadaşların başına gelirse birde 4-5 gün bakamayacak olsanız siteye hitiniz nasıl etkilenir bir düşünün. Timsahtan embed alırken bir kez daha düşünmeniz gerekiyor diye açtım bu konuyu
  • 25-06-2010, 19:18:02
    #13
    ben benzer konuyu 1-2 ay önce actim Keşke görüp bıraksaydın timsahtan video eklemeyi. bknz: https://www.r10.net/webmaster-genel-k...sacmaligi.html
  • 25-06-2010, 22:27:27
    #14
    casso_72 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben benzer konuyu 1-2 ay önce actim Keşke görüp bıraksaydın timsahtan video eklemeyi. bknz: https://www.r10.net/webmaster-genel-k...sacmaligi.html
    aslında konuyu arattım sorunu yaşayanlar varmı diye ama gözümden kaçmış

    Sorunumu sağolsun TurkisHRuler çözdü (ücretli). Gelsin şimdi banlasın bakalım haha
  • 25-06-2010, 23:07:24
    #15
    P.M de bahsettiğim sistemlemi çözdünüz?
  • 26-06-2010, 00:27:24
    #16
    gfxcm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    P.M de bahsettiğim sistemlemi çözdünüz?
    bana pm gelmedi
  • 26-06-2010, 00:34:04
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Her iki tarafta kötü durumda kalıyor. :/