exlampe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
resim çıkmıyor düzeltirmisiniz

edit : resmi gördüm gerçekten saçma bir olay madem embed kodu veriyorsun yayınlamasına izin verceksin
valla arkadaşım 10 aydır dantel işler gibi ördüm o siteyi tek bir yanlış yapmışım timsah'tan embed kod almak. ancak bu konuyu tüm webmasterların duyması için elimden geleni yapacağım. Kimse kullanmayınca bakalım sitelerine giren kişi ile ne kadar hit alabilecekler. Büyük firmalar bizleri istedikleri gibi ezeceklerini sanıyorlarsa yanılıyorlar. sikayetvar.com'a bu konuyla ilgilide bir şikayet koydum. Timsah yetkililerinede mail attım 7-24 cevap vermeleriyle övündükleri (telefonla arayınca otomatik öyle söylüyorlar) iletişim bölümlerinden 12 saattir ses çıkmadı bakalım ne olacak.

bu konuyu php ile çözebilecek arkadaşlar varsada ücretli çözüm yaptırabilirim