Tüm orta kesim video sitelerinin yaptığı gibi embed kodlarıyla timsah.com'daki videoları siteme ekliyordum.Tabi onların verdiği kodlar içinde etiket yada videolarının linkleri var. Bende herkesin yaptığı gibi onları silerek siteme ekliyorum. Bugün baktığımda ise videoların açılmadığı gördüm ve player üzerinde " Bu site kurallara uymadığı için yasaklanmıştır" yazdığını gördüm. Attığım mailde de kodlarla oynayan tüm sitelerin sırayla banlanacağını söylüyorlar.Bu kadar amatör bir yaptırım olabilir mi ? Koskoca şirket dedik güvendik şimdi hiç bir video açılmıyor.