ben olası bir nedenini söyledim hocam, olabilir mi olabilir yani. Ha bundan mıdır, kesin bundandır diyemiyoruz tabiki ama olma ihtimali de var tabi. Bunu belirttim sadece (:
bende şunu diyorum hacı aynı şekilde eklediğim diğer 1k hiti olan siteleri niye kapamadılar? bence kendilerine yük olanları bu şekilde temizliyorlar. Ben bu sorunu php ile bir türlü çözeceğim ama yeni başlayan arkadaşların başına gelirse birde 4-5 gün bakamayacak olsanız siteye hitiniz nasıl etkilenir bir düşünün. Timsahtan embed alırken bir kez daha düşünmeniz gerekiyor diye açtım bu konuyu