Özellikle ptt kargo arkadaşlar.
160 liraya bir ürün göndereceğim.
Alıcı ödeyecek. Kapıda ödeme olayı varya, ısrarla onu istiyorlar.
Şimdi ptt kargo alıcıdan ödemeyi de alınca + olarak 160 lira tahsil edecek.
Sonra benim evimemi gelecekler 160 lirayı vermek için?
Yoksa hesap falan mı açmam gerekiyor ayrıca ptt oraya yatırsın diye?
Kapıda ödeme olayı?
21
●360
- 20-05-2010, 01:00:51
- 20-05-2010, 03:16:16İşte gitmeden bileyim istiyorum

Bana zahmet vericek bir işse vazgeçeceğim. - 20-05-2010, 09:55:15Üyeliği durdurulduPTT kartını alabilmek için önçelikle bildiğimiz gibi bir form dolduruyoruz ve istediğimiz adrese 1 ila 2 hafta içerisinde geliyor.grikurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha sonra size yakın olan bir PTT şubesine giderek şifre değişikliği yapıyorsunuz.
Fakat PTT hesabı oluşturduğunuz yada başvuru yaptığınız an itibari ile hesap numaranız belli oluyor.
Siz paketi gönderirken ödemeli olarak gönderiyorsunuz ve PTT görevlisine sorabilirsiniz eğer bilmiyorsanız.
Formu doldururken form üzerine paranın yatırılması gereken hesap nosunu yazıyorsunuz.
Bu şekilde kapıda ödeme şekli yapabilirsiniz.

Teşekkürler..