• 20-05-2010, 01:00:51
    #1
    Özellikle ptt kargo arkadaşlar.

    160 liraya bir ürün göndereceğim.
    Alıcı ödeyecek. Kapıda ödeme olayı varya, ısrarla onu istiyorlar.
    Şimdi ptt kargo alıcıdan ödemeyi de alınca + olarak 160 lira tahsil edecek.
    Sonra benim evimemi gelecekler 160 lirayı vermek için?
    Yoksa hesap falan mı açmam gerekiyor ayrıca ptt oraya yatırsın diye?
  • 20-05-2010, 02:41:21
    #2
    vbx
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ptt'ye kargoyu göndermeye gidince orada sorarsın.
  • 20-05-2010, 03:16:16
    #3
    İşte gitmeden bileyim istiyorum
    Bana zahmet vericek bir işse vazgeçeceğim.
  • 20-05-2010, 03:17:52
    #4
    arkadaşım ptt kartın oluyor. ürünü yolluyorsun ya kargocu parayı aldımı senin hesabına yatırıyor. (hiç yapmadım benim bildiğim bu şekil yanlışsa k.bakma)
  • 20-05-2010, 03:18:36
    #5
    Ptt kartını ayak üstü veriyorlardır umarım?
  • 20-05-2010, 08:33:26
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Tam bilmiyorum ama kapıda ödeme yapmak için fatura kesmek gerekiyormuş sanırsam. Yanlış olabilir ama böyle duymuştum
  • 20-05-2010, 09:32:22
    #7
    Olayı tam bilmiyorum ama kapıda ödeme için ürünün faturasını göstermeniz gerek sanırım.
  • 20-05-2010, 09:55:15
    #8
    Üyeliği durduruldu
    grikurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ptt kartını ayak üstü veriyorlardır umarım?
    PTT kartını alabilmek için önçelikle bildiğimiz gibi bir form dolduruyoruz ve istediğimiz adrese 1 ila 2 hafta içerisinde geliyor.

    Daha sonra size yakın olan bir PTT şubesine giderek şifre değişikliği yapıyorsunuz.

    Fakat PTT hesabı oluşturduğunuz yada başvuru yaptığınız an itibari ile hesap numaranız belli oluyor.

    Siz paketi gönderirken ödemeli olarak gönderiyorsunuz ve PTT görevlisine sorabilirsiniz eğer bilmiyorsanız.

    Formu doldururken form üzerine paranın yatırılması gereken hesap nosunu yazıyorsunuz.

    Bu şekilde kapıda ödeme şekli yapabilirsiniz.
  • 20-05-2010, 11:25:40
    #9
    Biraz zahmetli işmiş Teşekkürler..