Özellikle ptt kargo arkadaşlar.

160 liraya bir ürün göndereceğim.
Alıcı ödeyecek. Kapıda ödeme olayı varya, ısrarla onu istiyorlar.
Şimdi ptt kargo alıcıdan ödemeyi de alınca + olarak 160 lira tahsil edecek.
Sonra benim evimemi gelecekler 160 lirayı vermek için?
Yoksa hesap falan mı açmam gerekiyor ayrıca ptt oraya yatırsın diye?