Konu
Kapıda ödeme olayı?
20-05-2010, 03:17:52
#4
N0Sman
arkadaşım ptt kartın oluyor. ürünü yolluyorsun ya kargocu parayı aldımı senin hesabına yatırıyor. (hiç yapmadım benim bildiğim bu şekil yanlışsa k.bakma)