• 21-05-2010, 00:26:30
    #19
    Bir abimize diyelim
    Mantık yürüttüm yani. Fatura dendiği için.
    Her ürünün faturasımı olurmuş
  • 21-05-2010, 01:32:00
    #20
    Üyeliği durduruldu
    grikurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle birşey olabilir mi ki?
    Fatura niye zorunlu olsun ki. Ben belki kibritten ev yaptım abime yollayacağım

    la ne güldüm gece gece
  • 21-05-2010, 01:40:40
    #21
    Renovation adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    la ne güldüm gece gece
    Birde sabah oku bari Hayır duası alayım bol bol
  • 21-05-2010, 01:59:54
    #22
    kurye eve gelip ürünü alır yada sen ptt şubesine gidersin ürünü verirsin onlar bakarlar uygun mu diye(formalite icabı) sonra 3 nüsha kağıt doldurursun burada alıcı adı,alıcı adresi,gönderici adı vardır bu kağıdın sağ tarafında ödeme şartlıyı işaretlersin ve altına fiyatı yazarsın alıcı adına ptt çek no. yazman yeterli 3. nüsha sana verirler 3-4tl bi ödeme yaparsın ürün teslim olduğunda 2 gün içinde çek numarana para yatar bu parayı ptt kartın yoksa sadece çek no. çıkardığın şubeden alırsın kartın çıkarsa pttbanklardan çekebilirsin.