• 15-05-2010, 01:17:25
    #1
    Merhaba arkadaşlar,

    Dün hepsiburada.com 'dan E71 cep telefonu aldım kredi kartıyla,8 taksitli olarak.Güvenliğiniz için kontrol ediliyor yazısı çıktı.

    Daha önce de kredi kartından alışveriş yapmıştım yollamışlardı direk aramadan.Ama bu sefer yüksek miktarda alışveriş olduğu için arayacaklarını düşünüyorum.

    Bu süreç içerisinde bankayı mı arıyorlar,sipariş eden kişiyi mi ?

    Çünkü kredi kartı bana ait değil,ama soyisimlerimiz tutuyor.Yani akrabamın,bununla ilgili bilginiz var ise paylaşırsanız sevinirim.
  • 15-05-2010, 01:22:20
    #2
    Üyeliği durduruldu
    sizi ararlar buyuk ıhtımal tc numarsaını bılıyordanız sorun degıl sızın ve onun tc numaranızı alacaklar
  • 15-05-2010, 01:25:41
    #3
    sedo83 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sizi ararlar buyuk ıhtımal tc numarsaını bılıyordanız sorun degıl sızın ve onun tc numaranızı alacaklar
    Telefon alıyorum telefonum yok ki Telefonu 2,3 günlüğüne açık tutalım bari.
  • 15-05-2010, 01:30:27
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sizi ararlar büyük ihtimal ve kredi kartı kime aitse onu telefona vermenizi isterler.
    Yani siteye verdiğiniz telefon numarası kart sahibinin olursa iyi olur.

    Ben indirimden bir ürün almıştım arkadaşımın kartıyla , beni aramışlardı arkadaşım yanımda olmadığı için siparişim iptal edildi indirimi de kaçırmış oldum
  • 15-05-2010, 01:30:50
    #5
    Sizi aramazlar kart kimin adına ise onu ararlar ve onay alırlar, şöyleki ben 1.200 liraya dolap aldım akrabamın kartı ile onu aradılar ve onay aldılar alışveriş tamamlandı onu arayan ise banka idi yani direkt hepsiburada değil.

    Efendim falanca yerden falanca tutarda bir sipariş geçildi bilginiz dahilinde mi diye.Evet dedi bilgim var alışveriş tamamlandı.
  • 15-05-2010, 01:31:41
    #6
    ZerCY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizi ararlar büyük ihtimal ve kredi kartı kime aitse onu telefona vermenizi isterler.
    Yani siteye verdiğiniz telefon numarası kart sahibinin olursa iyi olur.

    Ben indirimden bir ürün almıştım arkadaşımın kartıyla , beni aramışlardı arkadaşım yanımda olmadığı için siparişim iptal edildi indirimi de kaçırmış oldum
    Kredi kartı babamın istediklerini sorsunlar cevaplarım sorun değil de,telefona veremem çünkü yanımda değil.

    supremacy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizi aramazlar kart kimin adına ise onu ararlar ve onay alırlar, şöyleki ben 1.200 liraya dolap aldım akrabamın kartı ile onu aradılar ve onay aldılar alışveriş tamamlandı onu arayan ise banka idi yani direkt hepsiburada değil.

    Efendim falanca yerden falanca tutarda bir sipariş geçildi bilginiz dahilinde mi diye.Evet dedi bilgim var alışveriş tamamlandı.
    Ben daha önce netbook aldım,yaklaşık 5 sefer de kitap aldım,ilk netbook aldığımda aramışlardı bankadan sonraki 4 kitap alışverişinde aramadılar.Umarım bu sefer de aramazlar da uğraştırmazlar 2 saat...
  • 15-05-2010, 01:36:12
    #7
    Weblog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kredi kartı babamın istediklerini sorsunlar cevaplarım sorun değil de,telefona veremem çünkü yanımda değil.



    Ben daha önce netbook aldım,yaklaşık 5 sefer de kitap aldım,ilk netbook aldığımda aramışlardı bankadan sonraki 4 kitap alışverişinde aramadılar.Umarım bu sefer de aramazlar da uğraştırmazlar 2 saat...
    Ya bende sürekli müşterisiyim bu bizlerle alakalı değil, atıyorum kendi kartım ile aldımmı anında işlemler oluyor ancak başka bir isim olursa adamlar kıllanıyor haklı olarak belki hesapımız hack edildi vs. 1-2 gün bekliyorlar sonra sorun yoksa işlemi yapıyorlar.Meblağ yüsek olunca risk etmemek adına yapılan güzel bir uygulama.
  • 15-05-2010, 01:38:15
    #8
    supremacy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya bende sürekli müşterisiyim bu bizlerle alakalı değil, atıyorum kendi kartım ile aldımmı anında işlemler oluyor ancak başka bir isim olursa adamlar kıllanıyor haklı olarak belki hesapımız hack edildi vs. 1-2 gün bekliyorlar sonra sorun yoksa işlemi yapıyorlar.Meblağ yüsek olunca risk etmemek adına yapılan güzel bir uygulama.
    Bence artık çok gereksiz hale gelmiş bir uygulama.3D secure uygulaması var onu koysunlar yapalım,ama böyle olmuyor ki.Yada 2,3 alışverişte onu yapsınlar daha sonra yapmasınlar çok saçmalaştı bu iş...
  • 15-05-2010, 01:48:16
    #9
    Weblog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence artık çok gereksiz hale gelmiş bir uygulama.3D secure uygulaması var onu koysunlar yapalım,ama böyle olmuyor ki.Yada 2,3 alışverişte onu yapsınlar daha sonra yapmasınlar çok saçmalaştı bu iş...
    İnşallah birgün sizinde böyle büyük bir alanınız olur adamları daha iyi anlarsınız, 3 d olayı her kata işlemiyor mesala bende sanal kart var onla tekrar nasıl onay alıcak.

    İgdaşta 3 d var mesala ordan ben sanalkart ile işlem yapamıyorum illa normal kartı kullanmam lazım.

    Velhasıl kart babanızın ise en kötü ihtimal onu ararlar onay alırlar telefonunuz size gelir güle güle kullanırsınız.