Kredi kartı babamın istediklerini sorsunlar cevaplarım sorun değil de,telefona veremem çünkü yanımda değil.
Ben daha önce netbook aldım,yaklaşık 5 sefer de kitap aldım,ilk netbook aldığımda aramışlardı bankadan sonraki 4 kitap alışverişinde aramadılar.Umarım bu sefer de aramazlar da uğraştırmazlar 2 saat...
Ya bende sürekli müşterisiyim bu bizlerle alakalı değil, atıyorum kendi kartım ile aldımmı anında işlemler oluyor ancak başka bir isim olursa adamlar kıllanıyor haklı olarak belki hesapımız hack edildi vs.

1-2 gün bekliyorlar sonra sorun yoksa işlemi yapıyorlar.Meblağ yüsek olunca risk etmemek adına yapılan güzel bir uygulama.