Ya bende sürekli müşterisiyim bu bizlerle alakalı değil, atıyorum kendi kartım ile aldımmı anında işlemler oluyor ancak başka bir isim olursa adamlar kıllanıyor haklı olarak belki hesapımız hack edildi vs.

1-2 gün bekliyorlar sonra sorun yoksa işlemi yapıyorlar.Meblağ yüsek olunca risk etmemek adına yapılan güzel bir uygulama.
Bence artık çok gereksiz hale gelmiş bir uygulama.3D secure uygulaması var onu koysunlar yapalım,ama böyle olmuyor ki.Yada 2,3 alışverişte onu yapsınlar daha sonra yapmasınlar çok saçmalaştı bu iş...