Weblog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence artık çok gereksiz hale gelmiş bir uygulama.3D secure uygulaması var onu koysunlar yapalım,ama böyle olmuyor ki.Yada 2,3 alışverişte onu yapsınlar daha sonra yapmasınlar çok saçmalaştı bu iş...
İnşallah birgün sizinde böyle büyük bir alanınız olur adamları daha iyi anlarsınız, 3 d olayı her kata işlemiyor mesala bende sanal kart var onla tekrar nasıl onay alıcak.

İgdaşta 3 d var mesala ordan ben sanalkart ile işlem yapamıyorum illa normal kartı kullanmam lazım.

Velhasıl kart babanızın ise en kötü ihtimal onu ararlar onay alırlar telefonunuz size gelir güle güle kullanırsınız.