Arkadaşlar merak ettiğiniz konularda sessiz görüntülü dersler olsa bunlar ilginizi çekermi? Bi görüntülü derste illa ses ararmısınız? Ben aramıyorum o yüzden başkalarının fikrine ihtiyacım var, mesela yabancı videolu dersleri izlediğimde birşeyin canlı canlı yapılışını görmek öğrenmem için yetiyor. Kaldı ki bu anlatılanlar herne konuda olursa olsun BAŞLANGIÇ düzeyinde değil zaten o konu hakkında birşeyler bilipte orta düzeyde başka birşeylerin ürtilmesini anlatıcak sessiz olarak. Örnek vermek gerekirse, css/xhtml biliyorsunuz birşeyler yapıyorsunuz biraz javascript bilginizde var ben sessiz olarak videolu şekilde js+css kullanılarak animasyonlu üste aşşağı kayan arkaplan yapımını göstericem. Bu sessiz dersi izleyerek ne yapıldığını anlayabilirmek zor olurmu sizin için? Altını çiziyorum, bildiğiniz konuda uygulamalar yaparak. Yani css bilipte csste varolan aynı özellikleri kullanarak sadece farklı birşeyler çıkartıcaz mesela. Sizin görüşünüz nedir, sessiz de bu iş olurmu olmazmı? Önemli noktalarda ufak notlar düşülebilir zaten.
Lütfen fikir belirtin.
Merakımı giderin :D
10
●664
- 08-04-2010, 20:55:08Üyeliği durdurulduBu yüzden açtım konuyu, ben sese ihtiyaç duymuyorum. Başlangıç seviyesinde olduğum konularda duydum evet bu ayrı. Ama zaten birşeyleri orta düzey bilen birisi için bu videolar olucak. Yani bir nevi ufkunu açmak diyelim, bak kardeş bunları biliyorsun tamam bunlarla bunlarıda bu şekilde yaparsın demek amacım. Sıfırdan işe başlayan biri için değil bahsettiğim videolar. Yorumun için teşekkür ettim ++Mmuratts adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-04-2010, 21:00:05Üyeliği durdurulduBende yabancı bir ders izlediğimde örneğin ekranda programın arayüzü olduktan sonra ne yapıldığını gördükten sonra sese ihtiyaç duymuyorum.Yani çokta önemli değil bana göre
- 08-04-2010, 21:07:28Üyeliği durdurulduÖnemli yerlerde not geçilebilir elbet, en önemlisi bu konuda benimde zorluk çektiğim kullanılan kısayollar. Tam öğrendim derken kısayollar ile yapılan işlemlerin menüden hangi seçenekten yapıldığını bilmemek. Teşekkürler.AndyCap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen bu yüzden sorma gereği duydum teşekkürler.LogovsBanner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sesli elbet iyi olur ama dediğim gibi orta düzey olucağından zaten konuyu kavramış ve bu konu hakkında başka neler yapılabilir bunları görücekler bu yüzden fikir alma gereği duydum, yorumun için teşekkür ettim.XizoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 08-04-2010, 21:08:06sesli güzel olur hem görsel %50 akılda kalırsa %50de ses kalır 2 si %100 pro. bir iş çıkar ama fark etmeye bilir