• 08-04-2010, 20:44:35
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar merak ettiğiniz konularda sessiz görüntülü dersler olsa bunlar ilginizi çekermi? Bi görüntülü derste illa ses ararmısınız? Ben aramıyorum o yüzden başkalarının fikrine ihtiyacım var, mesela yabancı videolu dersleri izlediğimde birşeyin canlı canlı yapılışını görmek öğrenmem için yetiyor. Kaldı ki bu anlatılanlar herne konuda olursa olsun BAŞLANGIÇ düzeyinde değil zaten o konu hakkında birşeyler bilipte orta düzeyde başka birşeylerin ürtilmesini anlatıcak sessiz olarak. Örnek vermek gerekirse, css/xhtml biliyorsunuz birşeyler yapıyorsunuz biraz javascript bilginizde var ben sessiz olarak videolu şekilde js+css kullanılarak animasyonlu üste aşşağı kayan arkaplan yapımını göstericem. Bu sessiz dersi izleyerek ne yapıldığını anlayabilirmek zor olurmu sizin için? Altını çiziyorum, bildiğiniz konuda uygulamalar yaparak. Yani css bilipte csste varolan aynı özellikleri kullanarak sadece farklı birşeyler çıkartıcaz mesela. Sizin görüşünüz nedir, sessiz de bu iş olurmu olmazmı? Önemli noktalarda ufak notlar düşülebilir zaten.

    Lütfen fikir belirtin.
  • 08-04-2010, 20:52:09
    #2
    bence ses şart bide benim gibi kafasına zor giren insanlar için

    sessizde öğrenebilirsiniz ama hem ses hem görüntü olduğu zaman verim 2 kat artar
  • 08-04-2010, 20:55:08
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Mmuratts adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence ses şart bide benim gibi kafasına zor giren insanlar için

    sessizde öğrenebilirsiniz ama hem ses hem görüntü olduğu zaman verim 2 kat artar
    Bu yüzden açtım konuyu, ben sese ihtiyaç duymuyorum. Başlangıç seviyesinde olduğum konularda duydum evet bu ayrı. Ama zaten birşeyleri orta düzey bilen birisi için bu videolar olucak. Yani bir nevi ufkunu açmak diyelim, bak kardeş bunları biliyorsun tamam bunlarla bunlarıda bu şekilde yaparsın demek amacım. Sıfırdan işe başlayan biri için değil bahsettiğim videolar. Yorumun için teşekkür ettim ++
  • 08-04-2010, 20:57:49
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ses yerine altına alt yazı şeklinde bir anlatım geçersende şık olur bence
  • 08-04-2010, 21:00:05
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Bende yabancı bir ders izlediğimde örneğin ekranda programın arayüzü olduktan sonra ne yapıldığını gördükten sonra sese ihtiyaç duymuyorum.Yani çokta önemli değil bana göre
  • 08-04-2010, 21:03:06
    #6
    Üyeliği durduruldu
    sessizde olur fakat sesli olursa iyi kavrayamanlara yardimci olur

    sesli taraftariyim
  • 08-04-2010, 21:07:28
    #7
    Üyeliği durduruldu
    AndyCap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ses yerine altına alt yazı şeklinde bir anlatım geçersende şık olur bence
    Önemli yerlerde not geçilebilir elbet, en önemlisi bu konuda benimde zorluk çektiğim kullanılan kısayollar. Tam öğrendim derken kısayollar ile yapılan işlemlerin menüden hangi seçenekten yapıldığını bilmemek. Teşekkürler.

    LogovsBanner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende yabancı bir ders izlediğimde örneğin ekranda programın arayüzü olduktan sonra ne yapıldığını gördükten sonra sese ihtiyaç duymuyorum.Yani çokta önemli değil bana göre
    Aynen bu yüzden sorma gereği duydum teşekkürler.

    XizoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sessizde olur fakat sesli olursa iyi kavrayamanlara yardimci olur

    sesli taraftariyim
    Sesli elbet iyi olur ama dediğim gibi orta düzey olucağından zaten konuyu kavramış ve bu konu hakkında başka neler yapılabilir bunları görücekler bu yüzden fikir alma gereği duydum, yorumun için teşekkür ettim.
  • 08-04-2010, 21:08:06
    #8
    sesli güzel olur hem görsel %50 akılda kalırsa %50de ses kalır 2 si %100 pro. bir iş çıkar ama fark etmeye bilir
  • 08-04-2010, 21:08:52
    #9
    Ses olmasina gerek yok bence video guzel bir grafik anlatimiylada olabilir.