Mmuratts adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence ses şart bide benim gibi kafasına zor giren insanlar için

sessizde öğrenebilirsiniz ama hem ses hem görüntü olduğu zaman verim 2 kat artar
Bu yüzden açtım konuyu, ben sese ihtiyaç duymuyorum. Başlangıç seviyesinde olduğum konularda duydum evet bu ayrı. Ama zaten birşeyleri orta düzey bilen birisi için bu videolar olucak. Yani bir nevi ufkunu açmak diyelim, bak kardeş bunları biliyorsun tamam bunlarla bunlarıda bu şekilde yaparsın demek amacım. Sıfırdan işe başlayan biri için değil bahsettiğim videolar. Yorumun için teşekkür ettim ++