AndyCap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ses yerine altına alt yazı şeklinde bir anlatım geçersende şık olur bence
Önemli yerlerde not geçilebilir elbet, en önemlisi bu konuda benimde zorluk çektiğim kullanılan kısayollar. Tam öğrendim derken kısayollar ile yapılan işlemlerin menüden hangi seçenekten yapıldığını bilmemek. Teşekkürler.

LogovsBanner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende yabancı bir ders izlediğimde örneğin ekranda programın arayüzü olduktan sonra ne yapıldığını gördükten sonra sese ihtiyaç duymuyorum.Yani çokta önemli değil bana göre
Aynen bu yüzden sorma gereği duydum teşekkürler.

XizoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sessizde olur fakat sesli olursa iyi kavrayamanlara yardimci olur

sesli taraftariyim
Sesli elbet iyi olur ama dediğim gibi orta düzey olucağından zaten konuyu kavramış ve bu konu hakkında başka neler yapılabilir bunları görücekler bu yüzden fikir alma gereği duydum, yorumun için teşekkür ettim.