• 09-03-2006, 00:54:59
    #10
    refer abimizden defalarca özür hep senin yuzunden zeynel
  • 09-03-2006, 01:05:47
    #11
    Üyeliği durduruldu
    ankarada ne var bea gelin izmire gezdirim sizi
  • 09-03-2006, 13:36:24
    #12
    Misafir
    konuyu dağıtıyoruz ama;

    12.00 - 13.00 arası izinim var. sen taa sabah 6'da binersen tabi görüşemeyiz. gece 2'de falan binsen sabah en geç 9'da burdaydın. 12'de gelirdin 1 saat takıldıktan sonra ben işe sen çişe birde ankaraya cuma günleri gelme geleceksen cumartesi öğlen gel cumartesi yarım gün çünkü

    bu arada yanındaki kız kim, sen tek gelmemişmiydin ?

    -----

    konuya devam
  • 09-03-2006, 13:45:59
    #13
    OSYM nin c.tesi gunu acik olmadigini cumle alem bilir.

    Gece en son 11de otobus oldugunu da cumle alem bilir onun icin sabah 6,30 da bindim.

    Yanımdaki kıza gelince ank. da oturan bir arkadasim o kiz bile çalışıyor izin almis ilgilendi benle 3-4saat yuhh sana
  • 09-03-2006, 13:47:32
    #14
    Misafir
    KoS adlı üyeden alıntı:
    OSYM nin c.tesi gunu acik olmadigini cumle alem bilir.

    Gece en son 11de otobus oldugunu da cumle alem bilir onun icin sabah 6,30 da bindim.

    Yanımdaki kıza gelince ank. da oturan bir arkadasim o kiz bile çalışıyor izin almis ilgilendi benle 3-4saat yuhh sana
    en son otobüs 01.30 yada 02.00'de kalkıyor

    ÖSYM'ye geldiğini unutmuşum
  • 09-03-2006, 14:03:13
    #15
    01.30 yada 02.00 de kalkan otobusu soyle onlarla gelim.
    metro , kamilkoc te gormedim gece ist otogarinda baska firma da goremedim acik acikcasi
  • 09-03-2006, 14:08:15
    #16
    Misafir
    ankaradan o saatlerde kalkıyor, istanbuldanda kalkması gerekmiyormu ?
    ben ne zaman istanbula gitsem gece 1'de binerim, sabahın ilk ışıklarıyla önce haremin soğuğu sonra esenlerin pisliği ile karşılaşırım
  • 09-03-2006, 14:22:54
    #17
    istanbuluma laf yok len pislik de olsa benim yerim alt semtim esenler

    ist den yok iste gece o saatlerde ondan 6,30 en uygunuydu.Neyse Nisan in 1haftasi ve 3haftasi ank.dayim bu sinav batircak beni paso cagiriyorlar o parayi domainlere yatirsam koseyi donmustum
  • 09-03-2006, 16:13:53
    #18
    abi daha hosta para verme şerefinde bulunamadım...
    Allah Razı Olsun CODERATOR abim yardımcı oldu..
    valla host alırken tam olarak nelerine bakılır,ne gibi yardımlarda bulunulur bilmiyorum...

    ama Coderator şimdi bana ne yapsa yeridir istese host alanmımı azaltır istersen BW mi azaltır ne dese haklı adam..