konuyu dağıtıyoruz ama;
12.00 - 13.00 arası izinim var. sen taa sabah 6'da binersen tabi görüşemeyiz. gece 2'de falan binsen sabah en geç 9'da burdaydın. 12'de gelirdin 1 saat takıldıktan sonra ben işe sen çişe

birde ankaraya cuma günleri gelme

geleceksen cumartesi öğlen gel

cumartesi yarım gün çünkü
bu arada yanındaki kız kim, sen tek gelmemişmiydin ?
-----
konuya devam