konuyu dağıtıyoruz ama;

12.00 - 13.00 arası izinim var. sen taa sabah 6'da binersen tabi görüşemeyiz. gece 2'de falan binsen sabah en geç 9'da burdaydın. 12'de gelirdin 1 saat takıldıktan sonra ben işe sen çişe birde ankaraya cuma günleri gelme geleceksen cumartesi öğlen gel cumartesi yarım gün çünkü

bu arada yanındaki kız kim, sen tek gelmemişmiydin ?

-----

konuya devam