ankaradan o saatlerde kalkıyor, istanbuldanda kalkması gerekmiyormu ?
ben ne zaman istanbula gitsem gece 1'de binerim, sabahın ilk ışıklarıyla önce haremin soğuğu sonra esenlerin pisliği ile karşılaşırım