KoS adlı üyeden alıntı:
OSYM nin c.tesi gunu acik olmadigini cumle alem bilir.

Gece en son 11de otobus oldugunu da cumle alem bilir onun icin sabah 6,30 da bindim.

Yanımdaki kıza gelince ank. da oturan bir arkadasim o kiz bile çalışıyor izin almis ilgilendi benle 3-4saat yuhh sana
en son otobüs 01.30 yada 02.00'de kalkıyor

ÖSYM'ye geldiğini unutmuşum