Konu
Pop-Reklam Geri Dönüş
09-03-2006, 14:03:13
#15
KoS
01.30 yada 02.00 de kalkan otobusu soyle onlarla gelim.
metro , kamilkoc te gormedim gece ist otogarinda baska firma da goremedim acik acikcasi