Arkadaslar bugun Yabuka.Net sitemden bana bir mail ulasti.Mail soyle :
Mesaj: diyarbakır kayapınar ilköğretim okulu 3.sınıfız.çocuklar için sayfanızdan yararlanıyoruz.okulumuz fakir bir okul kendi imkanlarımla sınıfa bilgisayarımı getirip internettende sınıfta yararlanıyoruz. ancak öğrencilerin maddi durumları çok düşük eğitim için bir çok materyale ulaşamıyoruz. bize eğitim ile ilgili kırtasiye kitap sidi yardımından siteniz aracılığıyla bulunursanız yada böyle bir kampanya başlatsanız biz kayapınar ilkoöretim okulu ve 3/B sınıfı olarak memnun kalacağız
saygılarımızla
Şimdi düşündüm boyle birseye vesile olmak isterim acikcasi Son 3aydir netten aylik ancak 300ytl kazanabiliyorum o da makina su bu derken kalmiyor.Ama yinede kafadan aylik 50ytl ayirabilirim diye dusundum.Sonra chat odalarımda real hayatımda da gorustugum 30kusur insan var hepsinden 5-10ytl yada kitap,boş defer,ansikopedi gibi seyleri toplayip yollamak nasıl olur acaba ?
Sizinde fikirlerinizi almak isterim. Bahise verecegime sagdan solda dengesiz kisilerle para harciyacagima bu cocuklara birsey yollarim en azindan bir faydamiz dokunur bu hayatta.
Nasıl Bir yardım yapabilirim.
9
●806
- 07-03-2006, 19:50:03aslında böyle okullar için bir site açılır, orada okullar kayıt olur. kendi sitelerimizde de reklamını yapar gelecek olan yardımlarla o okullara sırayla destek olunabilir.
- 07-03-2006, 19:57:54Bende hit cok egitim hakkinda yazılarda. Fakat adsense ile olunabilecek birsey degil bu.
Her ay Gittigidiyor dan kazandigim 50ytl yi kalem,defter alip yolliyabilirim. Suanda buyuk bir sitemi kapattim Goldkey e yeni uyelik actim yonlendirdim. Ay sonu bakacagim 500$ a yakın cikar yarısını yollarim eger odeme gelirse.
Asıl sorum yani bi ilkokul 3 uncu sınıf ogrencilerine ne gibi hediyeler yolliyabiliriz.
kalem,defter,silgi baska? - 07-03-2006, 21:06:21Misafirdostum hemen bu okul için bir sıte acalım..ben oraya gunde 5-6 bin tekıl hıt yollarım.destek olurum.Herkes banner yada popup şeklınde hıt yollar.buyuruz.
Kesınlıkle desteklıyorum.cok etkılendım acıkcası bu mailden.Maddi olarakta elımden gelenı yaparım.
ayrıca Okul hakkında adres telefon mail vs bılgı verebılırsen sevınırım - 07-03-2006, 21:10:10arkadaslar bu hafta once bana verilen ad soyad ve okul hakkinda milli egitime gidecegim bizim burda ve bilgi alacagim. Sonrada ogretmenden okul adina mudurden rica etmesini ve izin almasini isteyecegim m.e.b ten o yazıyı aldiktan sonra kampanya baslatacagim.
Bu isler izinsiz yapilamiyor Kanunen yasak. Saunda sohbet odamdaki arkadaslar, yoneticiler ve ben belkide o cocuklarin dusundugunden daha fazla bir yardim topliyabiliriz.Siz webmasterlere de yazarım en azindan 5-10ytl lik bir kirtasiye setini verecegim adrese yolliyabilirsiniz sanırım.Gelecek maili bekliyorum
komisyon alma bari bu işten