dostum hemen bu okul için bir sıte acalım..ben oraya gunde 5-6 bin tekıl hıt yollarım.destek olurum.Herkes banner yada popup şeklınde hıt yollar.buyuruz.
Kesınlıkle desteklıyorum.cok etkılendım acıkcası bu mailden.Maddi olarakta elımden gelenı yaparım.
ayrıca Okul hakkında adres telefon mail vs bılgı verebılırsen sevınırım